گروه محصولات فیتو الکسیر سری محصولات جدید فیتو هستند که به‌طور کاملاً ویژه برای موهای خشک و ضخیم طراحی و تولید شده‌اند. موهای خشک و ضخیم علاوه بر رطوبت رسانی به تغذیه عمقی نیز نیاز دارد تا زبری و کدری از موها برطرف شده و نرمی و لطافت به آن‌ها بازگردد. موهای خشک و ضخیم علاوه بر رطوبت رسانی به تغذیه عمقی نیز نیاز دارد تا زبری و کدری از موها برطرف شده و نرمی و لطافت به آن‌ها بازگردد.

گروه محصولات فیتو الکسیر (Phytoelixir) حاوی موم گل نرگس (Narcissus Flower Wax) و کرونوسفرهای روغن ماکادمیا (Macadamia Oil Chronospheres) [ذرات میکروسکوپی چربی با پایه گیاهی که بسیار به چربی پوست انسان شبیه بوده و به نرمی و لطافت موها کمک می‌کند] است که به‌طور کاملاً ویژه برای موهای خشک و ضخیم طراحی و تولید شده‌اند. این گروه محصولات به عنوان جدیدترین تولیدات کمپانی فیتو (Phyto) که به طور اختصاصی برای رفع نیازهای اساسی موهای خشک و ضخیم تولید می‌شود با رطوبت رسانی فوری و تغذیه‌کنندگی عمقی به مرور زمان در برطرف کردن خشکی، زبری و کدری موها نقش بسیار موثری ایفا می‌کند.

 

روغن تغذیه کننده فیتو الکسیر
روغن تغذیه کننده فیتو الکسیر

روغن تغذیه کننده فیتو الکسیر

Phytoelixir Subtle oil Intense Nutrition

روغن تغذیه کننده فیتو الکسیر (Phytoelixir Subtle oil Intense Nutrition) یک محصول قبل از حمام است. استفاده از روغن تغذیه کننده فیتو الکسیر (Phytoelixir Subtle oil Intense Nutrition) که حاوی روغن کاملیا، روغن زرده تخم‌مرغ، روغن جوانه ذرت و روغن کارانجا است برای درمان و رفع خشکی و زبری مو کاربرد دارد. استفاده از این محصول در کنار دیگر محصولات گروه فیتو الکسیر برای افرادی که موهای بسیار خشک و ضخیم دارند توصیه می‌شود. روغن تغذیه کننده فیتو الکسیر (Phytoelixir Subtle oil Intense Nutrition) لطافت و درخشش خاصی به موها می‌بخشد.

ترکیبی از روغن 4 گیاه تغذیه‌کننده عمقی

  • روغن کاملیا: رطوبت رسان و درخشان‌کننده، بدون ایجاد احساس سنگینی بر روی موها
  • روغن زرده تخم‌مرغ: تغذیه‌کننده و تقویت کننده تار مو
  • روغن جوانه ذرت: تغذیه‌کننده و بازسازی‌کننده عمقی تار مو
  • روغن کارانجا: آنتی‌اکسیدان، محافظ مو در برابر آسیب‌رسان‌های خارجی

روش مصرف: هفته‌ای یک تا دو بار قبل از حمام، ساقه موها را به‌صورت بخش به بخش به روغن تغذیه کننده فیتو الکسیر (Phytoelixir Subtle oil Intense Nutrition) آغشته کرده و از ریشه تا انتهای ساقه مو به صورت پنجه گربه‌ای ماساژ دهید و بعد از حدود 10 تا 15 دقیقه (با توجه به شدت زبری و خشکی تار مو) شستشو کنید. توصیه می‌شود برای دستیابی به نتیجه‌ی بهتر، برای شست‌شوی موهای خشک و ضخیم خود در کنار این محصول از شوینده‌های گروه فیتو الکسیر استفاده کنید.

شامپو فیتو الکسیر
شامپو فیتو الکسیر

شامپو فیتو الکسیر

Phytoelixir Intense Nutrition Shampoo

شامپو فیتو الکسیر (Phytoelixir Intense Nutrition Shampoo) ویژه موهای بسیار خشک و ضخیم حاوی موم گل نرگس (Narcissus Flower Wax) و کرونوسفرهای روغن ماکادمیا (Macadamia Oil Chronospheres) است که ضمن پاک‌کنندگی ملایم موها، لطافت و نرمی از دست رفته را به آن‌ها باز می‌گرداند و از گره خوردن موها جلوگیری می‌کند.

ترکیبات:

  • موم گل نرگس: با نفوذ فوری به عمق تار مو و قدرت تغذیه‌کنندگی، بلافاصله به موها نرمی و لطافت می‌بخشد.
  • روغن ماکادمیا: بازسازی و رفع خشکی تار مو

روش مصرف: هفته‌ای دو بار هنگام استحمام مقداری از شامپو را کف دست ریخته و سپس به آرامی موها را ماساژ دهید. می‌توانید پیش از آبکشی دو تا سه دقیقه اجازه دهید کف شامپو روی سر باقی بماند و پس از آن موها را به خوبی آبکشی کنید. برای کسب نتیجه بهتر، پس استفاده از شامپو فیتو الکسیر (Phytoelixir Shampoo) توصیه می‌شود از ماسک فیتو الکسیر استفاده کرده و بعد از آن موها را مجدداً آبکشی کنید.

توصیه فیتو:

– بهتر است پس از استفاده از روغن تغذیه کننده فیتو الکسیر (Phytoelixir Subtle oil Intense Nutrition) از شامپو فیتو الکسیر (Phytoelixir Shampoo) برای شست‌وشوی موهای خود استفاده کنید.

– پس از استحمام توصیه می‌شود برای حفظ رطوبت، تغذیه‌کنندگی و افزایش لطافت موهای خود از کرم فیتو 9 استفاده کنید.

شوینده کرمی فیتو الکسیر
شوینده کرمی فیتو الکسیر

شوینده کرمی فیتو الکسیر

Phytoelixir Cleansing Care Cream

شوینده کرمی فیتو الکسیر (Phytoelixir Cleansing Care Cream) به‌عنوان جدیدترین محصول فیتو، با ایجاد تحولی بزرگ در ساختار شوینده‌ها، علاوه بر پاک‌کنندگی بسیار ملایم و ساختار کرمی سبک، حاوی میزان بالای مواد اولیه اثربخش، مانند موم گل نرگس (Narcissus Flower Wax) و کرونوسفرهای روغن ماکادمیا (Macadamia Oil Chronospheres) [ذرات میکروسکوپی چربی با پایه گیاهی که بسیار به چربی پوست انسان شبیه بوده و به نرمی و لطافت موها کمک می‌کند.] بوده که ضمن رفع خشکی و از بین بردن زبری موها، نرمی و لطافت از دست رفته را بلافاصله به موها بازگردانده و برای مدت طولانی نیز حفظ می‌کند.

توصیه فیتو بر این است که برای دست‌یابی به نتیجه بهتر و حفظ لطافت موها یک‌بار در هفته از شوینده کرمی فیتو الکسیر (پاک کننده ملایم) و یک‌بار در هفته نیز از شامپو فیتو الکسیر (قدرت پاک‌کنندگی قوی‌تر) استفاده نمایید. این محصول به دلیل ساختار نو و منحصربه‌فردش به دو روش متفاوت قابل استفاده است.

از شوینده کرمی فیتو الکسیر (Phytoelixir Cleansing Care Cream) هم می‌توانید داخل حمام بر روی موهای نم‌دار (برای اثربخشی فوری) و هم قبل از حمام بر روی موهای خشک (برای درمان عمقی) استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر، لطفا روش مصرف را مطالعه بفرمایید.

دو روش استفاده متفاوت از شوینده کرمی فیتو الکسیر:

اثر فوری: استفاده داخل حمام بر روی موهای نم‌دار

ابتدا موهای خود را کمی خیس کنید. سپس مقدار کمی از شوینده کرمی فیتو الکسیر (Phytoelixir Cleansing Care Cream) را روی ساقه موهای نم‌دار به آرامی ماساژ دهید. از یک شانه دندانه درشت برای پخش کردن کرم روی ساقه موها استفاده کنید. پس از آن پوست سر را با مقداری کمی از کرم به آرامی ماساژ دهید. پس از این مرحله کمی آب روی موها اضافه کرده تا کرم به خوبی روی موهای شما پخش شود. به مدت 2 تا 3 دقیقه به کرم اجازه دهید روی موهای شما باقی بماند و سپس به خوبی آبکشی نمایید.

اثر درمانی و عمقی: استفاده پیش از حمام بر روی موهای خشک

ابتدا مقدار کمی از کرم را به صورت فرق به فرق بر روی پوست خشک سر خود بمالید و سپس پوست سر را به آرامی و به سمت ساقه موها، ماساژ دهید. پس از آن مقداری از کرم را نیز روی ساقه موها مالیده و موها را ماساژ دهید. در این مرحله 2 تا 5 دقیقه صبر کنید و بعد از آن موها را با آب خیس کرده و از یک شانه دندانه درشت برای پخش شدن بهتر کرم روی موها استفاده کنید. بعد از این کار، موها را به خوبی آبکشی کنید.

توصیه فیتو: برای اثربخشی بهتر، در طول هفته به‌صورت چرخشی (یک‌بار در میان) از شوینده کرمی فیتو الکسیر (Phytoelixir Cleansing Care Cream) و شامپو فیتو الکسیر (Phytoelixir Shampoo) استفاده شود.

ماسک فیتو الکسیر
ماسک فیتو الکسیر

ماسک فیتو الکسیر

Phytoelixir Intense Nourishing Mask

ماسک فیتو الکسیر (Phytoelixir Intense Nourishing Mask) یک محصول غنی با قدرت تغذیه‌کنندگی و ترمیم‌کنندگی بالا برای رفع خشکی، زبری و کدری موهای بسیار خشک و ضخیم است. این ماسک حاوی موم گل نرگس (Narcissus Flower Wax) و کرونوسفرهای روغن ماکادمیا (Macadamia Oil Chronospheres) [ذرات میکروسکوپی چربی با پایه گیاهی که بسیار به چربی پوست انسان شبیه بوده و به نرمی و لطافت موها کمک می‌کند.] بوده که با نفوذ بالا و اثربخشی متمرکز روی موها زیبایی و لطافت از دست رفته را به آن‌ها باز می‌گرداند.

ترکیبات:

  • موم گل نرگس: با نفوذ فوری به عمق تار مو و قدرت تغذیه‌کنندگی (بلافاصله به موها نرمی و لطافت می‌بخشد)
  • روغن ماکادمیا: بازسازی و رفع خشکی تار مو

روش مصرف: بعد از شامپو کردن مو و گرفتن آب اضافه موها، مقداری از ماسک را کف دست پخش کرده، سپس ساقه مو را به خوبی با ماسک آغشته کنید. برای نتیجه بهتر در این مرحله موها را به ‌آرامی با یک شانه دندانه درشت شانه کنید، سپس بعد از حدود 10-15 دقیقه آبکشی نمایید.

نظر شما چیست؟