انتخاب رنگ موی مناسب در کنار زیباتر شدن موها و ظاهر، یکی از راه‌های محافظت از پوست سر و موها است. برند فیتو پیش از این رنگ موهای گیاهی فیتو کالر را به بازار عرضه کرده بود. به تازگی این برند سری رنگ موهای فیتو کالر سنستیو ، رنگ موی انحصاری پوست سر حساس و بدون آمونیاک را برای افراد دارای پوست سر حساس معرفی و به بازار عرضه کرده است.

پوست سر، جزو حساس‌ترین و ظریف‌ترین نقاط بدن است که قادر به تحمل آسیب رساننده‌های خارجی مثل حرارت بالا، شوینده‌های قوی و رنگ موهای شیمیایی نیست و در بسیاری موارد با علائمی چون قرمزی، خارش، التهاب و… عکس‌العمل نشان می‌دهد. تکرار این علائم می‌تواند باعث ایجاد پوست سر حساس شده و باعث آزار مبتلایان شود. همچنین خیلی افراد از نظر ارثی، یا در اثر استفاده از داروهایی خاص و یا اختلالات هورمونی دچار پوست سر حساس می‌شوند.

به همین منظور به افراد دچار پوست سر حساس توصیه می‌شود از محصولات مناسب این نوع پوست سر که معمولاً حاوی مواد اولیه ضدالتهاب، آرامش‌بخش و رطوبت رسان هستند، استفاده کنند. همین‌طور بسیاری از این افراد نمی‌توانند از انواع رنگ موهای موجود در بازار به‌راحتی استفاده کنند و یا بعد از استفاده خشکی و خارش پوست سر تشدید شده و بسیار آزاردهنده خواهد بود. به توصیه فیتو، رنگ موهای فیتو کالر سنستیو (Phytocolor Sensitive) به دلیل عدم وجود آمونیاک در ترکیبات این محصول، انتخاب خیلی خوبی برای این گروه از مخاطبان است.

در رنگ موهای فیتو کالر سنستیو (Phytocolor Sensitive) به‌جای درصد بسیار پایین آمونیاک، از ترکیب مشابه آمونیاک با پایه کاملاً طبیعی و گیاهی که همان عملکرد را روی تار مو دارد استفاده شده علاوه بر اینکه هیچ عوارض خشکی و حساسیتی را برای پوست سر ایجاد نمی‌کند به دلیل وجود مواد اولیه رطوبت رسان، آرامش‌بخش و ضدالتهاب ضمن ایجاد حس خوشایندی را روی پوست سر با نفوذ عمقی به تار مو پوشانندگی بالایی را ایجاد خواهد کرد.

در هر رنگ از رنگ موهای فیتو کالر سنستیو (Phytocolor Sensitive) هفت رنگ‌دانه که با تکنولوژی جدید در کنار هم قرار گرفته‌اند استفاده شده، همین امر ضمن ایجاد پوشانندگی بالا، تنوع رنگی منحصربه‌فردی را باعث شده است.

از دیگر مواد اولیه مؤثر و منحصربه‌فرد موجود در رنگ موهای فیتو کالر سنستیو (Phytocolor Sensitive) می‌توان به اپالین اشاره کرد که باعث محافظت از پوست سر در برابر تحریکات ناشی از رنگ کردن متناوب مو می‌شود و ضدالتهاب بسیار خوبی برای پوست‌های حساس است. عصاره پوست درخت جوجوبا نیز اثربخشی آرامش‌بخش و رطوبت رسان داشته و رفع کننده خارش و خشکی پوست سر است و همچنین نفوذ عمقی رنگ‌دانه‌ها در تار مو را تسریع کرده و پوشش دهی و دوام رنگ مو را چند برابر می‌کند.

سه روغن فعال موجود در این گروه رنگ موها، باعث‌ترمیم الیاف تار مو شده و درخشش و زیبایی را به موها بازمی‌گرداند. وجود این روغن‌ها در رنگ موهای فیتو کالر سنستیو (Phytocolor Sensitive) به نفوذ عمقی رنگ‌دانه‌ها تا کورتکس (عمقی‌ترین لایه مو) کمک می‌کند. این روغن‌ها عبارت‌اند از، روغن جوجوبا که با لایه محافظی روی تار مو و به دلیل مشابهت با ساختار لایه هیدرولیپیدی، موجب حفظ رطوبت در موها می‌گردد. روغن مونویی با قدرت تغذیه‌کنندگی عمقی، محافظت و ترمیم تارهای موی آسیب‌دیده را بر عهده دارد. اسیدهای چرب و روغن آپالین در بهبود درخشش موها بسیار مؤثرند.

رنگ موهای فیتو کالر سنستیو (Phytocolor Sensitive) شامل 6 رنگ است:

  • رنگ موی دائمی فیتو کالر سنستیو قهوه‌ای عمیق شماره 4.77 (Permanent Color 4.77 Intense Chestnut Brown)
  • رنگ موی دائمی فیتو کالر سنستیو قهوه‌ای شماره 4 (Permanent Color 4 Brown)
  • رنگ موی دائمی فیتو کالر سنستیو قهوه‌ای تیره شماره 3 (Permanent Color 3 Dark Brown)
  • رنگ موی دائمی فیتو کالر سنستیو قهوه‌ای طلایی روشن شماره 5.3 (Permanent Color 5.3 Light Golden Brown)
  • رنگ موی دائمی فیتو کالر سنستیو قهوه‌ای روشن شماره 5 (Permanent Color 5 Light Brown)
  • رنگ موی دائمی فیتو کالر سنستیو قهوه‌ای کاپوچینو روشن شماره 6.77 (Permanent Color 6.77 Light Brown Cappuccino)

برای آشنایی بیشتر و اطلاع از نحوه مصرف این محصولات به وب سایت شرکت جهان گستر یا وب سایت فیتو ایران مراجعه فرمایید.

۲ نظر برای این مطلب

نظر شما چیست؟