با گذر زمان و افزایش سن، موها هم مانند پوست دچار تغییرات می‌شود و به سمت پیری می‌روند. موها کم‌کم نازک‌تر شده، درخشش خود را از دست می‌دهند و حالت دادن و آرایش آن‌ها سخت‌تر می‌شود. در این مقاله به بررسی این موضوع و معرفی محصولات فیتودنسیا از برند فیتو می‌پردازیم که به صورت اختصاصی برای مقابله با این شرایط تولید شده است.

نازک‌تر شدن موها مانند چین و چروک‌هایی که روی پوست ایجاد می‌شود از تغییرات فرایند پیری و افزایش سن است. هرچه سن افزایش می‌یابد رشد موها کندتر شده و موها نازکتر و کدر تر می‌شوند. برند فرانسوی و مشهور فیتو برای پیش‌گیری از این موضوع و درمان آن به راه‌حلی با استفاده از مواد اولیه اختصاصی گیاهی دست پیدا کرده و سری محصولات فیتودنسیا را برای بازگرداندن زیبایی از دست رفته موها تولید و به بازار عرضه کرده است. محصولات فیتودنسیا شامل شامپو، ماسک مو و سرم مو هستند که با استفاده از این محصولات موها روز به روز مستحکم‌تر شده و به مرور با تقویت و بازیابی حجم مو، زیبایی و شادابی از دست رفته موها را باز می‌گردانند.

فیتودنسیا با رایحه‌ای بسیار دلپذیر و تاثیر روی الیاف مو و پوست سر، جوانی را به موها بازگردانده، موها قوی‌تر، درخشان‌تر و شاداب تر می‌شوند. در تولید فیتودنسیا از چهار ماده اولیه اصلی استفاده شده و ضمن مقابله با علائم پیری پوست سر و موها، موجب بازسازی از آن‌ها نیز می‌شوند.

  1. ورونیا: این گیاه خانگی در فلات ماداگاسکار کشت می‌شود. این گیاه سرشار از پپتیدها و ویتامین‌های بازسازی کننده بوده و موجب تحریک رشد موها می‌شود.
  2. عصاره انگور: غنی از پلی فنول است که برای محافظت از ریشه موها در برابر آسیب‌رسان‌های خارجی بسیار ایده آل است. این ماده رشد و سلامت موها را بهبود می‌بخشد.
  3. هیالورونیک اسید: افزایش حجم مو، نفوذ به ساختار عمقی مو و تقویت آن
  4. کلاژن اقاقیا: پوشاننده سطح خارجی مو، افزاینده درخشش و قوام موها

در آزمایش‌های انجام شده توسط مصرف‌کنندگان سری محصولات فیتودنسیا و از بین کسانی که هر سه محصول این لاین را استفاده کرده‌اند نتایج زیر به دست آمده است:

  • 83٪ رضایتمندی از افزایش ضخامت تارهای مو
  • 81٪ رضایتمندی از تقویت ساختار موها
  • 78٪ رضایتمندی از افزایش حجم موها
  • 83٪ رضایتمندی از افزایش استحکام و مقاومت موها
  • 85٪ رضایتمندی از شادابی موها
  • 95٪ رضایتمندی از نرمی موها
  • 86٪ رضایتمندی از لطافت موها
  • 77٪ رضایتمندی از افزایش درخشش موها

در ادامه با محصولات لاین فیتودنسیا از برند شناخته شده فیتو آشنا می‌شویم.

شامپو فیتودنسیا فیتو

شامپو فیتودنسیا فیتو

شامپوی حجم دهنده فیتودنسیا فیتو (Phyto Phytodensia Plumping Shampoo) محصولی برای تقویت و افزایش حجم موهای ضعیف است. با بالا رفتن سن موها نازک و بی‌روح می‌شود، همچنین ضعیف و آسیب‌پذیر شده و شاداب به نظر نمی‌آید. از جمله علائم کهولت در موها می‌توان به خشک شدن پوست سر، نازک شدن موها و مات و بی‌روح شدن آن اشاره کرد. شامپو فیتودنسیا (Phytodensia) با استفاده از قدرت گیاهان با روند پیری موها و پوست سر مقابله می‌کند. عصاره ورونیا و انگور موجود در این محصول با عملکردی که بر روی پوست سر دارد با روند طبیعی پیری موها مبارزه کرده و با افزایش قدرت بازسازی، محیط را برای رویش مجدد موها محیا می‌کند. همچنین هیالورونیک اسید و کلاژن اقاقیا نیز باعث بازسازی و افزایش حجم موها می‌شود.

نتایج آزمایش بین 76 داوطلب که شامپو فیتودنسیا را مصرف کرده‌اند:

  • 96٪ رضایتمندی از ساختار دلپذیر محصول
  • 95٪ رضایت مصرف کنندگان از رایحه محصول
  • 89٪ رضایت مصرف‌کنندگان از استفاده آسان محصول
  • 82٪ رضایت مصرف‌کنندگان از کف پاک‌کننده محصول
  • 97٪ رضایت مصرف‌کنندگان از آبکشی آسان

روش مصرف: هفته‌ای 2 بار در حمام مقداری از شامپوی حجم دهنده فیتودنسیا را کف دست ریخته و سپس به‌آرامی موها را ماساژ دهید، پس از دو تا سه دقیقه به‌خوبی آبکشی کنید.

ماسک پمپی حجم دهنده فیتودنسیا فیتو

ماسک پمپی حجم دهنده فیتودنسیا فیتو

ماسک پمپی فیتودنسیا (Phyto Phytodensia Fluid Plumping Mask) ضمن گره‌گشایی عملکرد حجم دهندگی نیز دارد، با استفاده از این ماسک ریزش مو کاهش پیدا کرده و بدون ایجاد سنگینی حجم بیشتری را به تار مو می‌بخشد. ماسک پمپی فیتودنسیا محصولی با قابلیت پوشش‌دهنده که با ویژگی پرکنندگی تارهای مو و فراهم نمودن شادابی و حجم برای الیاف مو موجب می‌شود حجم موهای نازک افزایش پیدا کرده و موها سرشار از شادابی شوند. این محصول دارای فرمولاسیونی بسیار دلپذیر است و خانم‌ها پس از استفاده ماسک فیتودنسیا حس بسیار خوشایندی روی موهای خود خواهند داشت.

نتایج تست رضایتمندی 76 نفر داوطلب که از ماسک فیتودنسیا استفاده کرده‌اند:

  • 97٪ رضایتمندی از ساختار دلپذیر محصول
  • 97٪ رضایتمندی از رایحه ماسک
  • 92٪ رضایتمندی از استفاده آسان از محصول
  • 92٪ رضایتمندی از کف آبکشی آسان

روش مصرف: هفته‌ای 1 تا 2 بار پس از شامپو نمودن موها و گرفتن آب اضافی آن‌ها، اندکی از ماسک را کف دستتان پخش نموده و روی ساقه و انتهای موها ماساژ دهید. پس از 3 الی 5 دقیقه موها را با شانه دندانه درشت شانه کنید و سپس بعد از گذشت بعد از 5 تا 10 به‌خوبی آبکشی نمایید.

سرم فیتودنسیا فیتو

سرم فیتودنسیا فیتو

سرم فیتودنسیا (Phyto Phytodensia Plumping Serum) محصول برگزیده ضد پیری فیتو با غلظت بسیار بالا و عملکرد فوق‌العاده است. این محصول تقویت‌کننده از ریشه تا ساقه موها را شاداب می‌کند و به موهای زندگی دوباره می‌بخشد.
این سرم مایع با ساختاری غیر چرب و حاوی حداکثر غلظت عصاره ورونیا و عصاره انگور است که به پوست سر نفوذ کرده و منجر به تقویت آن می‌شود. هیالورونیک اسید و کلاژن اقاقیا موجود در سرم فیتودنسیا نیز به موها حجم می‌بخشند.
با هر بار استفاده از سرم فیتودنسیا موها پر تر و زیباتر به نظر می‌رسند؛ مقاومت و استحکام موها افزایش‌یافته و شادابی و درخشش به موهای صعیف بازمی‌گردد.

بررسی‌ها و آزمایش‌های انجام شده نشان می‌دهد سرم فیتودنسیا تاثیری بالایی روی کراتین موها داشته و عملکردی پر کننده روی کراتین دارند. این محصول با کاهش 3٪ طول زنجیره پپتیدی موجب بهبود مقاومت ساختاری الیاف مو می‌شود.

نتایج آزمایش‌ها روی خانم‌هایی که از سرم فیتودنسیا استفاده کرده‌اند نشان می‌دهد:

  • 98٪ رضایتمندی از ساختار دلپذیر محصول
  • 96٪ رضایتمندی از استفاده آسان محصول روی پوست سر نم‌دار
  • 83٪ رضایتمندی از استفاده آسان محصول روی پوست سر خشک

روش مصرف: سه بار در هفته مقداری از سرم فیتودنسیا (Phyto Phytodensia Plumping Serum) روی پوست سر خشک یا نم‌دار استفاده شود. با ملایمت ماساژ دهید و بعد از آن و مطابق معمول موهایتان را آرایش نمایید. سرم فیتودنسیا پس از مصرف نیاز به آبکشی ندارد.

نظر شما چیست؟