شرکت شبکه تجارت جهان گستر روزهای پنج شنبه و جمعه 28 و 29 دی ماه 1396 در شهرهای مشهد و تهران میزبان مراسم رونمایی از برند لوکس مراقبت از پوست اینگرید میه بود.

در این دو مراسم که با حضور مدیرعامل، مدیر بازرگانی و مدیر آموزش کمپانی اینگرید میه و جمعی از پزشکان متخصص پوست و مدیران داروخانه‌های مشهد و تهران در دو برنامه جداگانه برگزار شد، آقای کریستف مستر مدیر کمپانی اینگرید میه ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ایران گفت مدت‌ زیادی به دنبال ایجاد همکاری با شرکت معتبری در ایران برای حضور در این بازار بودیم و موجب خوشحالی مجموعه‌ی اینگرید میه است که در نهایت همکاری خود را با شرکت جهان گستر به عنوان نماینده رسمی و انحصاری برند اینگرید میه در این زمینه آغاز می‌کنیم. آقای پیر کریستوفر مستر در ادامه به مرور تاریخچه‌ای از گذشته برند اینگریدمیه پرداخت و ابراز امیدواری کرد که همکاری اینگرید میه با شرکت جهان گستر بتواند دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر و رضایت مصرف‌کنندگان محصولات اینگرید میه را در ایران به دنبال داشته باشد.

در ادامه خانم دلای مدیر آموزش کمپانی اینگریدمیه محصولات این برند را به صورت کامل همراه با تاریخچه‌ و نحوه مصرف این محصولات به حاضرین در مراسم معرفی کرد.

مراسم رونمایی از برند اینگرید میه در مشهد و تهران برگزار شد

برند فرانسوی اینگریدمیه (Ingrind Millet) با تولید محصولات گیاهی و دریایی مراقبت از زیبایی پوست اولین کمپانی در دنیا بود که اثرات خاویار را بر روی پوست آزمایش کرد و توانست با ثبت اختراع محصولات خود، تلاش برای معکوس کردن روند پیری پوست را با استفاده از خواص خاویار آغاز کند. اینگریدمیه (Ingrind Millet) عناصر ضروری که زیبایی ابدی و پوستی جوان را به تصویر می‌کشد را از اعماق اقیانوس همراه با آمینواسیدها، نمک‌های معدنی، ید و پلانکتون و عناصر کمیاب را در محصولات خود استفاده کرده و به پوست شما هدیه می‌دهد.

این برند فرانسوی در سال ۱۹۵۹ توسط مادام اینگرید میه (Ingrind Millet) تأسیس شد و از آن روز یکی از پیشگامان استفاده از عصاره گیاهان در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی بوده است.

برای آشنایی با محصولات برند اینگریدمیه به وب سایت شرکت جهان گستر یا وب سایت فارسی برند اینگرید میه مراجعه کنید تا ضمن کسب اطلاعات کامل و دقیق درباره محصولات و نحوه مصرف، لیستی از جایگاه‌های عرضه این محصولات را نیز مشاهده کنید.

نظر شما چیست؟