نحوه آرایش در جلوه چشم و صورت تاثیر زیادی دارد. استفاده از تکنیک‌های مختلف در آرایش به شما کمک می‌کند تا به نتیجه دلخواه خود برسید و چهره خود را زیباتر و جذاب‌تر از قبل کنید. در این مقاله سعی می‌کنیم چند نکته ساده اما مهم را در آرایش برای جلوه‌ی بهتر چشم‌ و داشتن چشمانی درشت‌تر و جذاب‌تر را بررسی کنیم.

از سایه رنگ روشن استفاده کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای این که چشمانتان را درشت‌تر و جذاب‌تر نشان دهید، استفاده از سایه رنگ روشن است. مقداری از سایه روشن را به گوشه چشم‌ها و بالای پلک‌هایتان بزنید. با این تکنیک تمام خستگی و بی‌حالی از چشمانتان دور خواهد شد.

رژ لب بی رنگ و براق بزنید

زمانی که شما از رژ لب بی رنگ یا کم رنگ استفاده می‌کنید، در واقع تمرکز را از لبانتان گرفته‌اید و به سمت چشم‌هایتان جلب کرده‌اید. با این روش به طور طبیعی چشم‌هایتان درشت‌تر به نظر خواهد آمد.

از آب سرد استفاده کنید

برای شستشوی صبح صورت توصیه می‌شود از آب سرد استفاده شود این کار می‌تواند صورت پف کرده، کسل و خواب آلوده شمارا سرحال و شاداب جلوه دهد.

از کانسیلر روشن کمک بگیرید

کانسیلر رنگ روشن، نه تنها خستگی چشم‌های شما را از بین می‌برد بلکه آنها را درشت‌تر نیز نشان خواهد داد. اگر چه این کار ساده است اما تفاوت چشمگیری در چهره‌تان ایجاد می‌کند. بنابراین یک کانسیلر روشن بگیرید و آن را به زیر چشم‌هایتان بزنید تا سیاهی‌های دور آن را بپوشاند.

استفاده از ریمل و فرمژه

شاید شما هم جزو آن دسته از خانم‌های شاغلی هستید که وقت زیادی برای آرایش کردن ندارند. در این شرایط باید به دنبال ساده‌ترین و سریع‌ترین روش برای جذاب‌تر شدن باشید. مژه تأثیر زیادی بر چهره دارد. بنابراین با کمی حالت دادن آنها می‌توانید ظاهرتان را از این رو به آن رو کنید. با حجیم‌تر کردن و بلندتر کردن مژه‌ها، چشم‌هایتان بیشتر به چشم می‌آید. بنابراین فر مژه و ریمل می‌تواند دوست خوبی برایتان باشد.

خط چشم رنگ روشن بکشید

اگر چه سایه چشم روشن، چشم‌های شما را بزرگ‌تر نشان خواهند داد، اما خط چشم را هم فراموش نکنید. اگر تا به حال از خط چشم سیاه استفاده می‌کردید، زمان آن است که خط چشم‌های رنگ روشن را هم امتحان کنید. با روشن کردن دور چشم‌هایتان، قرمزی، سیاهی و خستگی آنها از بین می‌رود و چشم‌هایتان حالتی شاداب‌تر و سالم‌تر به خود می‌گیرد.

ابروها را فراموش نکنید

ابروهای پر، چشم‌های شما را تیره‌تر و خسته‌تر نشان می‌دهد، به همین دلیل آنها را مرتب تمیز کنید تا چشم‌هایتان را تحت تأثیر منفی خود قرار ندهد. یک مداد ابرو رنگ روشن بردارید و آنها را حالت دهید. این را هم اضافه کنیم که هر رنگ روشنی، چهره شما را روشن‌تر خواهد ساخت.

نظر شما چیست؟