در این مقاله مجله سلامت و زیبایی جهان گستر به معرفی گروه محصولات فیتومیلسیم برند فیتو می‌پردازیم. اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که به دنبال محصولاتی برای ثبات رنگ مو و زیباتر شدن موهای رنگ شده و هایلایت شده‌ی خود هستند، این مقاله احتمالا برای شما کاربردی و جذاب خواهد بود. در دنیای امروز، رنگ کردن موها از جمله روش‌های بسیار پرطرفدار آرایش و زیبایی است. ولی همین رنگ کردن موها گاهی می‌تواند باعث آسیب سطحی یا جدی به بافت مو شود. این آسیب‌دیدگی بیشتر در تغییر رنگ شدید و هایلایت و در مرحله دکلره کردن اتفاق می‌افتد. دکلره به علت آسیب پل‌های سیستئینی که به تار مو می‌رساند، تار موها بسیار ضعیف و در برخی موارد شکننده می‌شوند.

معمولاً رنگ موها برای تغییر رنگ‌دانه، از ترکیبات قلیایی بهر می‌برند و حتی با وجود خنثی‌سازی، مقداری از این مواد قلیایی روی تار موها باقی مانده و موجب ماندن کوتیکول مو (لایه خارجی موها) کمی باز مانده و باعث از دست رفتن رطوبت طبیعی، چربی و رنگ‌دانه‌های مو می‌شود. با شستشوی مداوم هم، مو آسیب‌پذیرتر و خشک‌تر شده و دوام رنگ مو کاهش می‌یابد.

حاصل سال‌ها تحقیق

مرکز تحقیقات فیتو (Phyto) پس از ۲۰ سال تحقیق و بررسی و با استفاده از ترکیبات موجود در نوعی سیب قرمز (Red Love apple) که قدرت آنتی‌اکسیدانی بسیار قوی‌تری نسبت به سیب معمولی دارد، گروه جدید از محصولات خود را با نام فیتومیلسیم (PHYTOMILLESIME) تولید کرده که با نوآوری‌ها و خلاقیت گروه تحقیقات فیتو، در تقویت ساقه مو و حفظ دوام رنگ مو بسیار موثر هستند.

سیب قرمز (Red Love apple) حاوی ترکیبات آنتی‌اکسیدانی فراوانی است به‌گونه‌ای است که با مهار رادیکال‌های آزاد باعث حفظ رنگ مو و تقویت تار مو می‌شود.

کمپلکس حفظ رنگ مو (the Color Locker Complex) گروه محصولات فیتومیلسیم (PHYTOMILLESIME) فیتو با پایه کاملاً طبیعی و گیاهی و با استفاده از قدرت آمینواسیدها و پلی ساکاریدهای دانه برنج ضمن تقویت تار مو، با حفظ رنگ‌دانه باعث افزایش دوام رنگ مو می‌شود.

همچنین عصاره سیب و شکوفه سیب موجود در محصولات فیتو میلسیم (PHYTOMILLESIME) با بسته نگه داشتن کوتیکولها، لطافت و درخشش بسیار خوبی روی موها ایجاد می‌کند. عصاره گل هیبیسکوس به‌عنوان یکی دیگر از مواد اولیه مهم موجود در گروه محصولات فیتومیلسیم (PHYTOMILLESIME) ضمن رطوبت‌رسانی عمقی به موها، باعث هرچه لطیف‌تر شدن تار مو می‌شود.

گروه محصولات فیتو میلسیم 3 هدف را دنبال می‌کنند:
1. محافظت بالا در برابر آسیب‌رساننده‌های خارجی
2. مراقبت نهایی، بازسازی لیپیدها و تقویت‌کننده و افزایش زمان بسته نگه داشتن کوتیکول‌ها و دوام رنگ مو
3. زیبایی، افزایش نرمی و لطافت، گره‌گشایی و جلوگیری از وز مو

پیش شامپو فیتومیلسیم
Phytomillesime Color Locker Pre-Shampoo

پیش شامپو فیتومیلسیم

پیش شامپو فیتومیلسیم (Phytomillesime Color Locker Pre-Shampoo) با ساختاری ژل – روغن، اولین محصول پیش شامپو تثبیت‌کننده رنگ مو است و توصیه می‌شود برای افزایش ثبات رگ موها، هفته‌ای یک‌بار قبل از حمام استفاده شود. از جمله مزایای پیش شامپوی فیتو میلسیم (Phytomillesime Color Locker Pre-Shampoo) می‌توان به افزایش ثبات و دوام رنگ‌دانه‌ها و همچنین درخشندگی و لطافت موها اشاره کرد.

ترکیبات پیش شامپو فیتومیلسیم:

  • – عصاره سیب سرخ (red love apple): آنتی‌اکسیدان قوی
  • – عصاره سیب و شکوفه سیب: کمک به بسته نگه داشتن کوتیکول‌ها و افزایش لطافت و درخشش موها
  • – عصاره گل هیبیسکوس: رطوبت رسان و لطافت بخش
  • – کمپلکس تثبیت رنگ مو: تقویت‌کننده و افزایش دوام رنگ مو

روش استفاده پیش شامپو فیتو میلسیم:

قبل از حمام موهای رنگ‌شده خود را از ریشه تا ساقه به‌صورت بخش به بخش به پیش شامپوی فیتو میلسیم (Phytomillesime Color Locker Pre-Shampoo) آغشته کرده بعد از چند دقیقه داخل حمام، ابتدا موها را با آب ولرم آبکشی کرده و سپس روتین شستشوی موها را با استفاده از شامپو و ماسک ادامه دهید.

شامپو فیتومیلسیم
PHYTOMILLESIME Color-Enhancing Shampoo

شامپو فیتومیلسیم

شامپو فیتومیلسیم (PHYTOMILLESIME Color-Enhancing Shampoo) با بهره‌گیری از مواد اولیه‌ای بسیار ویژه، مانند سیب سرخ و کمپلکس کاملاً گیاهی دوام رنگ مو، ضمن پاک‌کنندگی ملایم با افزایش دوام رنگ مو مانع از کمرنگ شدن موها شده و رایحه خوشایندی را از خود به‌جا می‌گذارد.

ترکیبات شامپو فیتومیلسیم:

  • – عصاره سیب سرخ (red love apple) آنتی‌اکسیدان قوی
  • – عصاره سیب و شکوفه سیب: کمک به بسته نگه‌داشتن کوتیکول‌ها و افزایش لطافت و درخشش موها
  • – عصاره گل هیبیسکوس: رطوبت رسان و لطافت بخش
  • – گل ادلویس (Edlewiss flower) به‌عنوان تقویت‌کننده و آنتی‌اکسیدان

روش استفاده شامپو فیتو میلسیم:

داخل حمام بعد از نم‌دار کردن موها مقداری از شامپو فیتومیلسیم (PHYTOMILLESIME Color-Enhancing Shampoo) را کف دست ریخته و به‌آرامی کف سر و ساقه موها را ماساژ دهید و سپس به‌خوبی آبکشی نمایید.
توصیه می‌شود برای حفظ نتیجه بهتر، در کنار هفته‌ای دو بار استفاده از شامپو فیتومیلسیم (PHYTOMILLESIME Color-Enhancing Shampoo) یک‌بار هم از شوینده کرمی فیتومیلسیم (PHYTOMILLESIME Cleansing Care Cream) استفاده نمایید.

شوینده کرمی فیتومیلسیم
PHYTOMILLESIME Cleansing Care Cream

شوینده کرمی فیتومیلسیم

شوینده کرمی فیتومیلسیم (PHYTOMILLESIME Cleansing Care Cream) در کنار شامپو فیتومیلسیم (PHYTOMILLESIME Color-Enhancing Shampoo) ضمن تثبیت رنگ مو و جلوگیری از کمرنگ شدن، با قدرت پاک‌کنندگی بسیار ملایمی که دارد باعث افزایش لطافت و همچنین تقویت موها می‌شود.
توصیه مهم در استفاده از شوینده کرمی فیتومیلسیم (PHYTOMILLESIME Cleansing Care Cream) این است که در کنار شامپو و سایر محصولات گروه فیتومیلسیم استفاده شود، با توجه به این نکته که قدرت پاک‌کنندگی این محصول بسیار سبک است به‌عنوان پاک‌کننده تنها رضایت شما را فراهم نخواهد کرد.

ترکیبات شوینده کرمی فیتومیلسیم:

  • – عصاره سیب سرخ (red love apple): آنتی‌اکسیدان قوی
  • – عصاره سیب و شکوفه سیب: کمک به بسته نگه‌داشتن کوتیکول‌ها و افزایش لطافت و درخشش موها
  • – عصاره گل هیبیسکوس: رطوبت رسان و لطافت بخش

روش استفاده شوینده کرمی فیتومیلسیم:

روش 1: داخل حمام شوینده کرمی فیتومیلسیم (PHYTOMILLESIME Cleansing Care Cream) را به‌صورت بخش به بخش به ساقه موها مالیده بعد از 2-3 دقیقه برای بار اول آبکشی کنید. سپس موها را در این حالت شانه کرده (این کار باعث نفوذ عمقی‌تر و اثربخشی بهتر محصول می‌شود) سپس به‌طور کامل آبکشی نمایید.

روش 2: قبل از حمام، شوینده کرمی فیتو میلسیم (PHYTOMILLESIME Cleansing Care Cream) را به‌صورت بخش به بخش به پوست سر و ساقه مو مالیده به‌آرامی ماساژ دهید. بعد از 2-5 دقیقه داخل حمام مرحله اول آبکشی را انجام داده، سپس به‌آرامی شانه کرده و بعد از چند دقیقه به‌خوبی آبکشی نمایید.

ماسک فیتومیلسیم
PHYTOMILLESIME Color-Enhancing Mask

ماسک فیتومیلسیم

ماسک فیتومیلسیم (PHYTOMILLESIME Color-Enhancing Mask) محصولی برای استفاده داخل حمام که ضمن افزایش دوام و درخشندگی موها، به دلیل وجود کره آرگان، قدرت‌ترمیم و بازسازی‌کنندگی داشته و باعث‌ترمیم و احیا موهای دکلره و هایلایت شده می‌شود.

ترکیبات ماسک فیتومیلسیم:

  • – عصاره سیب سرخ (red love apple): آنتی‌اکسیدان قوی
  • – عصاره سیب و شکوفه سیب: کمک به بسته نگه‌داشتن کوتیکول‌ها و افزایش لطافت و درخشش موها
  • – عصاره گل هیبیسکوس: رطوبت رسان و لطافت بخش
  • – کره آرگان: تغذیه‌کننده، لطافت بخش

روش استفاده ماسک فیتومیلسیم:

هفته‌ای یک تا دو بار پس از شستشوی کامل موها با شامپو، مقداری از ماسک فیتومیلسیم (PHYTOMILLESIME Color-Enhancing Mask) را بر روی ساقه موها مالیده به‌آرامی شانه کنید تا پخش شود. بعد از 3 دقیقه (برای تار مو نازک) و 10 دقیقه (تار مو ضخیم) به‌خوبی آبکشی نمایید.

کنسانتره زیبایی فیتومیلسیم
PHYTOMILLESIME Beauty Concentrate

کنسانتره زیبایی فیتومیلسیم

کنسانتره زیبایی فیتومیلسیم (PHYTOMILLESIME Beauty Concentrate) محصول بعد از حمام این گروه محصولات فیتومیلسیم است که ضمن محافظت و مراقبت از موهای رنگ‌شده باعث تثبیت و افزایش دوام رنگ نیز می‌شود. کنسانتره زیبایی فیتو میلسیم (PHYTOMILLESIME Beauty Concentrate) آنتی‌اکسیدان قوی و رطوبت رسان بوده و ضمن گره‌گشایی رایحه بسیار دلپذیری را از خود به‌جا می‌گذارد.

ترکیبات کنسانتره زیبایی فیتومیلسیم:

  • – عصاره سیب سرخ (red love apple) آنتی‌اکسیدان قوی
  • – عصاره سیب و شکوفه سیب: کمک به بسته نگه داشتن کوتیکول‌ها و افزایش لطافت و درخشش موها
  • – عصاره گل هیبیسکوس: رطوبت رسان و لطافت بخش

روش استفاده کنسانتره زیبایی فیتومیلسیم:

روزانه، کنسانتره زیبایی فیتو میلسیم (PHYTOMILLESIME Beauty Concentrate) را روی ساقه و انتهای موهای تمیز و نم‌دار اسپری کرده و موها را آرایش کنید. در صورت استفاده بر روی موهای خشک ابتدا چند اسپری از محصول را کف دست زده و بر روی ساقه موها ماساژ دهید.

کنسانتره زیبایی فیتومیلسیم (PHYTOMILLESIME Beauty Concentrate) پس از مصرف نیاز به آبکشی ندارد.

کنسانتره زیبایی فیتو میلسیم محصول بعد از حمام گروه محصولات فیتومیلسیم است که ضمن محافظت و مراقبت از موهای رنگ‌شده باعث تثبیت و افزایش دوام رنگ نیز می‌شود.

نظر شما چیست؟